Kärlek
2011-02-21 / 12:41:00 / Allmänt



Love

Kan säga er att det är riktigt svårt att jobba som modell och vara kär i någon som man inte alls träffar ofta. Det krävs verkligen att man litar på varandra i ett förhållande om någon av er jobbar på heltid som modell och reser världen runt hela tiden. Jag skulle aldrig kunna ha en avundsjuk pojkvän hemma som inte stöder mig alls när det gäller mitt jobb, det skulle liksom inte fungera för mig. Och de flesta killarna tror jag inte heller skulle tycka det var okej att du kanske fotade en intim bild med en kille (främling) när du har en kille redan. Men det är endel vardagen när du jobbar som modell, du kanske får pussa en kille för att kunna få jobbet och pengarna. Eller du kanske måste stå halvt naken inför ett helt team i studion.

För mig känns det faktiskt skönt att jag är singel, dels för att jag verkligen inte hinner med att ha en pojkvän men också för jag tror inte att han skulle acceptera det jag gör. Plus distansen jag menar det kan ju gå flera månader innan man får träffa varandra. Jag håller mig istället till lite lätt dejtande;)


3 Kommentarer
GUEVACCI:

Vad kul! Det var en vanlig seg söndag för min del så blev bara massa slapp :) Haft en bra helg annars? kram



SKRIVET DEN: 2011-02-21 KL: 12:54:04 URL: http://guevacci.blogg.se/
t h a i p i n n e n ♥:

sv; bara en som jag ska på castning på sen :)

men grejen är de att jag är bara 160 så det är riktigt svårt att komma med i den branchen lixom :(



SKRIVET DEN: 2011-02-21 KL: 14:05:01 URL: http://thaipinnen.blogg.se/
johanna:

allt bra ? :)



SKRIVET DEN: 2011-02-21 KL: 15:44:41 URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: