Fråga från läsare
2011-02-19 / 23:28:40 / Allmänt


Fråga:

hejsan. skulle du kunna berätta lite om dig själv, så man vet vem du är, tex hur du gjorde för att bli modell och så vidare, bor du i usa ? skulle vara tacksam , btw glömde att berätta att jag undrar dessa frågor för att jag vill också jobba som modell i framtiden. skulle verkligen vara snäll om du kunde berätta lite om de :)
tack så mkt.


Svar:

Jag väljer att inte berätta så mycket om mig själv eftersom att jag hellre vill vara lite mer hemlig av olika orsaker därav inga bilder på mig. Men det jag kan berätta är att jag är 19 år gammal (snart 20 år) har jobbat som modell i drygt ett och ett halvt år. Har varit i kontakt flera gånger med de större svenska agenturerna men inte skrivit kontakt med någon, så jag är istället med i en agentur i England som jag trivs jättebra med. Har även fler agenturer i europa som jag är med i efter att jag skrivit kontakt med den i England.

Jag bor inte i Usa men har varit där 3 gånger under flera månader och jobbat, men har mest hållt till i europa. Har en lägenhet jag delar med 2 andra tjejer i England eftersom att det är där mitt hem är för mig.


1 Kommentarer
ebba:

Har alltid drömt om att bli modell, så din blogg är verkligen intressant! Har några frågor som du gärna får svara på.



Hur är det att gå på catwalk?

Har du någon gång gjort bort dig i branschen, hur?

Vad är det bästa/sämsta med att vara modell?



Tack!



SKRIVET DEN: 2011-02-21 KL: 15:41:57 URL: http://www.ebbaraij.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: