Frågor!
2011-02-25 / 14:40:00 / Allmänt

Fråga:

hej! jag har lite frågor.
1. kan du inte tipsa om lite olika modellagenturer man kan maila?
2. kan du inte ge fler träningstips och kost tips på bloggen?
3. jag skulle gärna se lite fler bilder på dig! (:

Svar:

1. Jo det kan jag göra men skriver ett helt inlägg om det istället!
2. Klart om ni tycker att det är intressant så visst:)
3. Kommer lägga upp bilder ibland på mig men vill vara hemlig så kommer aldrig säga på bilden att det där är jag.



Fråga:

Hejsa, jätte fin blogg! skulle du inte kunna skriva lite mer om hur man blir modell. Alltså tips på var man kan få tag på olika agenturer och så?
Jag är en tjej på 14 år som gärna skulle vilja bli modell !

Svar:

Tack så mycket :) JO tänkte göra det i ett inlägg snart!


Fråga:

Hejsan. Jag har en fråga. Varför lägger du inte upp bilder på dig själv? Letade men hitta ingen?
kram

Svar:


Jag vill hellre vara hemlig, tycker själv att det är roligare och mer intressantare för er att inte riktigt veta vem jag är, men ändå kunna läsa om mitt liv som modell.  Vill ni veta hur jag ser ut får ni lista ut det själva ;)



Fråga:



hur lång är du? :)

Svar:

Jag är 178 cm lång


1 Kommentarer
LIENE:

Så kul att du ska skriva ett inlägg om olika modellagenturer. Fast själv vet man redan några men det är inte så många som söker efter peoplemodeller som är vid 18-års ålder. I alla fall av de jag vet.



SKRIVET DEN: 2011-02-27 KL: 20:50:00 URL: http://lienes.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: