Breakfast
2011-02-19 / 13:13:35 / Allmänt

Vad äter en modell till frukost?

Självklart är ju detta helt olika från person till person. Det finns ju människor som kan äta hur mycket som helst och inte alls behöver tänka på vad dem äter. De är liksom pinnsmala ändå, ibland önskar man ju att ens kropp kunde fungera så men nej inte min. Jag älskar mat och är naturligt smal men om jag började äta en massa onyttigheter så skulle jag absolut inte kunna jobba som modell längre. Det gäller att äta rätt saker och samtidigt kombinera detta med rätt träning. Jag är ofta ute och springer men på vintern blir det mest på gym beroende på vilket land jag befinner mig i. Det hjälper ju inte endast med att springa utan man måste ju träna upp hela kroppen som armar, mage, ben, jaa allt helt enkelt. 



Nu ska jag svara på frågan här över och vad jag försöker äta till frukost är fil med olika nötter eller frukt i. Då jag redan får i mig lite vitaminer och viktiga ämnen så måste jag verkligen tänka på att äta rätt annars drabbar detta mitt utseende, speciellt hår och naglar. Så mycket nyttiga saker, ta gärna med en frukt eller macka och ät medans du sitter på en casting och väntar.




Detta skulle jag inte tacka nej till, men det är ingen bra frukost att äta varje dag. Visst någongång ibland är helt okej men som modell är detta inte en bra frukost.




Detta är ett mycket bättre alternativ!




4 Kommentarer
Sara:

Jag brukar också äta fil med frukt i, det är så gott :)



SKRIVET DEN: 2011-02-19 KL: 13:35:15 URL: http://aamaziing.blogg.se/
EMMI - modeblogg:

- Så är väl det mesta jobben men vad roligt!! =)



SKRIVET DEN: 2011-02-19 KL: 13:58:14 URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Leia ♥:

Okej, jobbigt med stress. :S

Här är allt toppen. Vad händer idag då??



SKRIVET DEN: 2011-02-19 KL: 14:05:32 URL: http://leiabloggar.blogg.se/
rebecca:

snygg blogg! :)



SKRIVET DEN: 2011-02-19 KL: 16:01:51 URL: http://rebeccalysholms.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: