Back in the appartment
2011-02-19 / 19:47:00 / Allmänt

Nu är jag tillbaka i lägenheten igen. Ska göra i ordning något att äta sen ska jag gå iväg till en kompis som också är modell. Vi tillhör samma agentur och har hamnat på samma casting flera gånger så vi har blivit riktigt bra vänner under det senaste året. Vi ska dra ut lite senare eftersom att det är lördag!

Fick en fråga förut hur lång jag är 178 cm är jag.
I modellbranchen ska du helst vara mellan 172 helst 173 till runt 187 cm för att inte kallas för kort eller för lång.



Någon mer som drömmer sig bort till sommaren och värmen?


4 Kommentarer
Michelle:

hejsan. skulle du kunna berätta lite om dig själv, så man vet vem du är, tex hur du gjorde för att bli modell och så vidare, bor du i usa ? skulle vara tacksam , btw glömde att berätta att jag undrar dessa frågor för att jag vill också jobba som modell i framtiden. skulle verkligen vara snäll om du kunde berätta lite om de :)

tack så mkt.



SKRIVET DEN: 2011-02-19 KL: 20:18:04
EMMI - modeblogg:

- aha okej, vad kul=)



SKRIVET DEN: 2011-02-19 KL: 21:26:48 URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Cornelia:

Du är ju 1.78 cm, och det är jag som 14 årig tjej också.. Får jag fråga hur mycket du väger då? För att liksom få veta hur mkt folk väger vid samma längd som mig liksom...

Ha de bra :)



SKRIVET DEN: 2011-02-19 KL: 23:04:36 URL: http://tolvcm.blogg.se/
LIENE:

Härlig bild! och klart man vill ha sommar...NU NU NU!



SKRIVET DEN: 2011-02-20 KL: 19:13:03 URL: http://lienes.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: